Új Kritikák a Filmkalauzon.

2009.07.22. 10:39

A kulcsfigura


A kulcsfigura kritika
(tmichel)

Már rengeteg olyan filmet láthattunk, ahol a főhős valamilyen hátránnyal küzd az életében, és ezt mások megpróbálják kihasználni. A vé...


   Hozzászólások: 1

Góóól 3 kritika
(yamato80)

Nos, én már vártam nagyon ezt a filmet, – főleg a 2. rész után – mert hallottam, hogy ebbe majd a 2006-os FIFA Világbajnokság is benne le...

   Hozzászólások: 0

Éjszakai rohanás kritika
(hannibal lecter)

Martin Brest Hollywood szerencselovagja – ritkán szervíroz közönségének, ám akkor vagy a kulináris művészetek tanulmányozás&a...

   Hozzászólások: 0

Egy nap a mozi kritika
(hannibal lecter)

James Foley rendezőben motoszkál valami, amit tehetségnek hívunk. Változatos repertoárján pénzsóvár stúdiófilmektől a csendesebb művészmozikig szi...

   Hozzászólások: 0

Harry Potter és a Félvér Herceg kritika
(tmichel)

Kicsit megkésve, de én is eljutottam egy moziba, hogy megnézzem, milyen is valójában az új Potter-film. Olvastam jót, s rosszat egyaránt, de mégis bizakodással fordultam a film ...

   Hozzászólások: 5

Brüno kritika
(yamato80)

Brüno egy osztrák divatmániás, homoszexuális riporter, aki, sokkal vakmerőbb és melegebb, mint elődje Borat, azonban sokak szerint nem is olyan vicces.

   Hozzászólások: 2

A csíkos pizsamás fiú kritika
(marek)

 

Adva volt egy átlag hétfő borongós délután amikor a kezembe akadt egy jó nagy adag dvd. Mivel már a legtöbbet megnéztem, gondoltam ne maradjon ki a sorból&nb...
   Hozzászólások: 1

Harry Potter és a Félvér herceg kritika
(defiszon)

Addig, amíg frissen él bennem az élmény, gyorsan megosztom másokkal is, mert később talán enyhülni fog a haragom...

A legmagányosabb Harry Potter mozi...
David Yates, a ren...

   Hozzászólások: 1

Az éneklő detektív kritika
(tmichel)

Auchanban voltam és ilyenkor kénytelen vagyok a DVD kínálatot is megnézni, hátha van, amit érdemes hazavinni. Most is ez volt a helyzet és kevesebb, mint 600 forintért már szint...

   Hozzászólások: 2

Chuck

 

Chuck kritika
(tmichel)

Elkapott a gépszíj és kevesebb, mint egy hét alatt ledaráltam az eddig elérhető összes részt. Ha egy sorozatot az első egy-két-három részben megfog, akkor már nagy a...

 

   Hozzászólások: 0

 


Libanoni keringő kritika
(libertine)

Mit tehet az ember akkor, ha olyan személyek kezében van a sorsa, akik emberi mivoltában nézik semminek? Származása, vallása, bőrszíne, identitása alapján ítélik e...

   Hozzászólások: 0

 


Berlin Calling kritika
(libertine)

Ki szereti az elektronikus zenét? Akkor tudok ajánlani egy jó filmet. Ki szereti a droggal kapcsolatos filmeket? Neki is tudok ajánlani egy jó filmet. Aki még nem érzi magát megszól&ia...

   Hozzászólások: 0

 


Másnaposok kritika
(libertine)

Ejj a fejem! Basszus hol vagyok? Mit keres itt egy szobor? Mi ez a csirke? Basszus hiányzik egy fogam? Nagyon odacsaphattunk tegnap este. Na mindegy, végül is csak egyszer van Doug haverunk legénybúcsúja. Ap...

   Hozzászólások: 0

 


A szabadság útjai kritika
(Ekoz)

Elfelejtődött, de tegnap elővettük a meglévő RIP-ek sorából és
megnéztük. Azt kell mondjam, hogy kb olyan amilyenre számí-
tottam. Drámai, de nem szerelmesen. Egy ...

   Hozzászólások: 0

 


A Boszorkány-hegy kritika
(tmichel)

Bírom Dwayne Johnsont - ezért is néztem meg a filmet. Egy újabb kalandos Walt Disney mese, kis akcióval, de családi csomagolásban. Dwayne múltkori pró...

   Hozzászólások: 0

 


College kritika
(tmichel)

Átlagon aluli, szokásos, "csak a szex" vérmérsékletű amerikai tini-vígjáték. Ennyi. Nem nagyon érdemes többet erről beszélni. Semmi izgalom, semmi ...

   Hozzászólások: 0

 


Ultimátum kritika
(tmichel)

Néha nem értem, bizonyos filmeket miért kell egyáltalán leforgatni. Tökéletes pazarlás. Erőforrás, pénz, meg minden, amit akarsz. Ez is egy pont ilyen. Egy olyan konfliktust mutat...

   Hozzászólások: 0

 


Yellow Submarine kritika
(libertine)

Köszöntök minden kedves olvasót, így fél év téli álom után. Sajnos valahogy le kellett érettségiznem, de ez megtörtént, így ism&e...

   Hozzászólások: 1

 


Nulladik óra kritika
(tmichel)

Az amerikai középiskolás társadalom nagyjából elszeparált rétegeiből érkezik az az öt diák, akiket egy szombati napra összezártak valamilyen b&uu...

   Hozzászólások: 0

A bejegyzés trackback címe:

https://filmkalauz.blog.hu/api/trackback/id/tr121260529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása